Top Image

instagram moments

Posted on: 9.2.14




Mijn instagram moments laten goed zien waar ik ben geweest de afgelopen tijd. Vorige week stonden wij met GRON design nog op de show up in Amsterdam. Wat een geweldige leuke beurs! Hier zijn de bandjes getoond maar ook de CCCUP. Mijn mede GRONners deden het ook erg goed. Ben trots op onze eerste beurs. Op naar de volgende.. Misschien wel Parijs of Berlijn! Dromen mag toch??

Ondertussen doen we een poging om gezond te blijven eten tijdens de drukte.. Wat  niet helemaal werkt maar we doen ons best... Dus als je groene smurrie voor bij ziet komen op instagram weet je dat dat gezond is... last but not least staat mijn vriend met zijn ontwerpen in de Elle decoration. Niet helemaal in zijn eentje, maar via Blend en Blender, geweldige winkel. Maar ik zag natuurlijk alleen de Pi-stool en de Bigfoot lamp! Hulde!

We hebben als missie 1 foto per dag, zonder filter. Toch vaak moeilijker dan gedacht...





0 reacties :

Een reactie posten

 

MIEN PRONKJEWAIL © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger