Top Image

INSIDER van uit pauline's keuken

Posted on: 13.2.15




Ik denk dat als je iemand vraagt die mij goed kent waar je mij voor wakker kan maken dan is dat voedsel. Want zoals men zegt (niet alleen bij mannen) liefde gaat door de maag.  Niet alleen het eten zelf is een passie, maar ook alles er om heen. Ik ben zeer gevoelig voor mooie verpakkingen, vernieuwde smaken, nieuwe eet tentjes, prachtig uitgedachte eet concepten en mooie inspirerende kookboeken of blogs. Toen ik mijn aan kon melden als insider voor  uit paulienes keuken heb ik dat meteen gedaan! Wat een feest! We starten met een verrassingspakket van de Albert Heijn waar we mee los mogen. Ik ben fan van beide, de AH en Pauline dus we nemen onze insiderclubmember zeer serieus!  Maar met een klein beetje hulp van mien zuster moet het goed komen! We houden jullie op de hoogte! 



0 reacties :

Een reactie posten

 

MIEN PRONKJEWAIL © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger