Top Image

COISA

Posted on: 23.7.15




Er liggen een hoop merken in FOLK conceptstore, allemaal met liefde uitgekozen door mij en mijn partner in crime. Maar ik kan eerlijk bekennen dat dit echt 1 van mijn favoriete merk is! Ik hou van Coisa! Met heel mijn hart. Deze sjaals van Coisa zijn ge-wel-dig! Ik heb al mijn andere sjaals weg kunnen gooien en deze kunnen vervangen door 1 square sjaal van Coisa.

Het Nederlandse merk Coisa biedt eigenzinnige, stoere sjaals. Tijdloos, functioneel en van hoogwaardige kwaliteit. Ieder item wordt gebreid met exclusieve garens uit ItaliĆ« en altijd in beperkte oplage. De liefde voor design en mooie stoffen bracht Kim van der Wel tot een uniek label. ‘Sjaals zonder poespas in sprekende kleuren. Tijdloze items, waar je veel plezier van hebt en die langer meegaan dan een seizoen. Dankzij de zachte garen in het fijne breisel voelen de producten heerlijk aan op de blote huid.’ Folk heeft door de beperkte oplage altijd maar een kleine collectie liggen die er altijd zo weer door heen is. Maar als je wel in de buurt bent, kom dan heel even de sjaals van Coisa bekijken en aanraken. Dan weet ik bijna zeker dat je hem wel mee MOET nemen! (je bent gewaarschuwd!)

o jah! Je kan natuurlijk ook even de site van Coisa bekijken 


0 reacties :

Een reactie posten

 

MIEN PRONKJEWAIL © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger