Top Image

opendag "Het werk"

Posted on: 12.10.15








Het is al weer een tijdje geleden, maar op 13 september was er een open dag van "Het werk" in Groningen. Ik word altijd heel erg gelukkig van dit soort plekken en ben blij dat er in Groningen een geweldige nieuwe (nou ja beetje nieuw) creatieve plek is. Dus op zondag 13 september gingen Tim en ik een kijkje nemen bij Het werk! Het Werk is een verzamelplaats voor creatieve ondernemingen, in de Oosterpark in Groningen. Er wordt bedacht, gemaakt, gecreëerd, gezaaid en geoogst. Een aantal ontwerpers zoals Carolijn Slottje en Unit 30 word ook al in FOLK verkocht, maar nu konden we heerlijk binnen kijken bij iedereen op atelier. 

Ik moet gewoon echt eerlijk bekennen dat ik erg enthousiast word van deze plek! Iedereen heeft zijn eigen werkplek zo geweldig mooi en eigen gemaakt dat je er alleen maar heel geïnspireerd van word. Vaak zie je bij een ontwerper alleen het eindresultaat, terwijl als je bij hun werk plek komt kijken merk je dat er een proces vooraf is gegaan en dat dat proces ook erg mooi is om te zien. Maar goed alleen de werkplek zelf is al geweldig creatief! Je leest het al, ik heb er met plezier rondgelopen en gezellig lopen kletsten bij "het werk". Als er weer een open dag is (hou facebook van het werk in de gaten!) raad ik gewoon iedereen, die net zo gek is als ik op werkplekken, aan om te gaan kijken!



0 reacties :

Een reactie posten

 

MIEN PRONKJEWAIL © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger