Top Image

15 weken zzper zwangerschap

Posted on: 8.3.16

Deze ZZPer is zo gewend om met verschillende projecten en opdrachten heen en weer te vliegen dat het nu wel echt even wennen is. Want ja, we zijn nu 15 weken zwanger en dat betekent toch wel dat je lichaam niet meer zo wil wat het altijd wel deed (ook al doe ik nog zo mijn best! Zelfs de collega van dokter pol helpt koeien baren tot 8 maanden zwangerschap!) Dus er word nu vanaf een kruk afgerekend bij FOLK concept store en s'middags werken we vanuit huis. Gelukkig heeft dat geen effect op FOLK conceptstore, want de winkel word steeds mooier! De kast die midden in de winkel staat word steeds groter! Zelfs nu ik hier op mijn kruk in de winkel zit, word er een nieuw deel gemaakt voor de kast. Ik kan dus zeggen dat de held van de 15 weken dus echt Tim is!

Ik heb van mijn allerliefste zus een echte heuse verassingsbox van Hello little one, gekregen met allemaal moois voor de zwangerschap! In deze box zaten ook de te schattige sokjes van MAED for mini.. Dan smelt je toch! Ik met gierende hormonen in ieder geval wel! Ook zat er heerlijke buikolie in de box, want tja, die buik groeit! En zo hou je hem mooi zacht en soepel...

Na een slechte dag (want ja, de ups zijn enig maar de downs zijn hels) dus wat lekkers helpt altijd!! Deze Ben & Jerry waren heerlijk met de caramel chew chews!
Met mijn nieuwe, lieve vrijdagmiddag date Olga van team confetti gaan we meestal wat gezelligs eten! Vaak veel te veel, maar altijd heel gezellig en lekker! Zo komt deze dubbeldekker van een BLT van de biechtstoel! Was echt heerlijk!

Van sir Massimo, de prins in huis kat krijg ik alleen nog maar buik knuffels. De buik word er al wel een beetje te groot voor, maar hij geeft niet op! Ook op atelier WFTH word er niet stil gezeten. We zijn druk bezig met een verhuizing (spannend! daar vertellen we later natuurlijk meer over) maar voor nu hebben we door al het opruimen ook weer een geweldige kleur terug gehaald! Namelijk Oceaan voor de lente en de zomer! Ik blijf hem fantastisch vinden! Ook op atelier word het duidelijk dat er een "Mini ons" aan komt! De woezel en pip koffer doet het goed. Hij mag mee verhuizen.

Een dagje in Zwolle rondstruinen met moeders was dan ook wel even lekker. Wat blijft het een heerlijke stad! Altijd staat "Loft" op ons lijstje. Blijft een prachtige winkel met mooie merken.  Maar nu waren er ook een aantal nieuwe winkels erbij gekomen. Zo wilde we naar Moonloft, maar deze was nog gesloten. Gelukkig was daar Pistache! Die was zeker wel open! Ik heb mijn ogen uit gekeken in Pistache, wat een vernieuwend, mooi opgezette winkel. Zeker de moeite waard voor als je in de buurt bent om daar even een kop koffie te doen (goede koffie met heerlijke bananencake!) en eens goed te shoppen! Want volgens mij is Pistache wel 900m2 shop plezier! Na al dat winkelen is het natuurlijk tijd voor lunch en waar anders dit te doen dan bij Brasserie Jansen.

Het blijft heerlijk om je eigen tijd in te delen als ZZPer. Maar nu als zwangere is het toch ook een valkuil, dat eigen tijd in delen. Het spijt me dus als je soms een wat vermoeide maar gelukkige FOLK verkoper aantreft! Die echt af en toe een extra tukkie doet op de bank.  Ze hebben mij beloofd (ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet wie ze zijn?) dat ongeveer tussen week 14/18 je energie weer helemaal terug komt... Ik kan niet wachten!!







1 reacties :

  1. Die stoel van Loft (denk ik?) ziet er echt uit alsof je er je hele leven in zou willen blijven zitten. En ja, vrijdagmiddag snoepen, wij verdienen dat hoor. We werken heel hard en jij zelfs voor twee! Op de beurs gaan we ook vier dagen snoepen toch? Ik neem in ieder geval geen bakje met voorgesmeerde boterhammetjes mee. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

 

MIEN PRONKJEWAIL © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger